Vés al contingut (premeu Retorn)

16ª Edició Postgrau Direcció Operativa Portuària

INICI DEL POSTGRAU: 16 de novembre de 2017 FINAL DEL POSTGRAU: 14 de juny de 2018 DURACIÓ DEL CURS: 162 hores i 18 Crèdits ECTS PREU DE LA MATRÍCULA: 3000€ HORARI DE LES SESSIONS: dimarts i dijous de 18.00 a 21.00h LLOC: Facultat de Nàutica de Barcelona
16ª Edició Postgrau Direcció Operativa Portuària

Presentació

El negoci marítim i el sector portuari són, actualment, dos dels sectors econòmics en desenvolupament. Un elevat percentatge del comerç de mercaderies es transporta per via marítima, aquest fet que està convertint als Ports i els seus àmbits d'influència, en un dels motors de desenvolupament econòmic mundial.

Una part important de l'activitat portuària està concentrada a les operacions portuàries. La creixent complexitat d'aquestes operacions, juntament amb la utilització d'equips cada vegada més especialitzats, les realitzacions de fortes inversions i les especificacions en matèria de seguretat, determinen que es necessari un nou perfil professional amb una major formació.

En aquests moments, ens trobem que els professionals de l'àmbit portuari provenen de disciplines molt diferents, degut a que no existeix una titulació específica que doni resposta a la pluridisciplinarietat d'aquest l'entorn. El programa Direcció d'Operacions Portuàries, únic per la seva especialitat en l'àmbit espanyol, contribueix a la formació específica d'aquests perfils professionals.

Objectius

Formar professionals per a millorar els seus coneixements i les seves competències professionals en la direcció i gestió d'operacions portuàries.

A qui va dirigit

El postgrau s'adreça a persones amb experiència a l'entorn portuari, que vulguin millorar el seu perfil professional. Professionals de terminals portuàries, empreses estibadores, empreses consignatàries, empreses transitàries, duanes i empreses navilieres.

També s'adreça a titulats i estudiants d'últim curs de diversos àmbits:

- Nàutic - Marítim - Portuari: Enginyer Naval, Enginyer Tècnic Naval. Llicenciat en Nàutica i Transport Marítim i en Màquines Navals. Diplomats en Navegació Marítima i en Màquines Navals.
- Enginyeries o llicenciatures científic tècniques: Enginyer de Camins, Canals i Ports.
Enginyers d'altres especialitats.
- Economia: ADE, Economia, Empresarials, etc.