Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
Projecte de gestió en trànsit marítim
La Universitat Politècnica de Catalunya i la seva Facultat de Nàutica es connecten a la xarxa Europea de Simuladors Marítims
16ª Edició Postgrau Direcció Operativa Portuària
INICI DEL POSTGRAU: 16 de novembre de 2017 FINAL DEL POSTGRAU: 14 de juny de 2018 DURACIÓ DEL CURS: 162 hores i 18 Crèdits ECTS PREU DE LA MATRÍCULA: 3000€ HORARI DE LES SESSIONS: dimarts i dijous de 18.00 a 21.00h LLOC: Facultat de Nàutica de Barcelona
STM Connect and Share
IAMU AGA2018
The Annual General Assembly (AGA) is an international conference of the International Association of Maritime Universities (IAMU). The conference brings together experts and official representatives of each member institution from all over the world to discuss recent progress and future trends in maritime education, training, research and other matters within the scope of IAMU. IAMU AGA2018 will be the 19th conference as a sequence of events that started in Istanbul in 1999. In 2018, AGA will be, for the first time, held in Spain and hosted by the Barcelona School of Nautical Studies (Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech).